31. 8. 2014

Vydán překlad pro pátou epizodu


No a je to tady, vážení. V Telltale Games vydali poslední pátou epizodu a my teď, po pár dnech, zákonitě vydáváme toliko očekávaný překlad. Pevně věříme, že si ho náležitě užijete a že vám dojem z celé hry jenom a jenom umocní.

Ani se nám nechce věřit, jak rychle to uběhlo a kolik textu se nám prohnalo pod rukama. Jenom tahle epizoda měla něco kolem 152500 znaků, což v přepočtu činí pětaosmdesát normostran. Celá druhá řada obsahovala 782 tisíc znaků, ve výsledku tedy neuvěřitelných 435 normostran. Ale dost už bylo čísel. Překlad je tu, takže nám nezbývá, než se prozatím rozloučit a popřát vám příjemnou a ničím nerušenou zábavu. A nezapomeňte na kapesníky.

________________________________________________________________

Odkazy ke stažení:

Google Drive  |  abcgames.cz  |  češtiny.cz

________________________________________________________________


23 komentářů:

  1. Velké díky za tento překlad, konečně zjistím jak to dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jste skvělí :) já sice to nevydržela a hrála to v angličtině, ale samozřejmě, že budu hrát znovu :D
    Doufám, že až začne vycházet Sezóna 3 (což je potvrzené, že bude) tak se toho znovu chopíte, protože vaše překlady jsou kvalitní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prosté "díky" nedokáže vyjádřit mou vděčnost Vám. Velký respekt Vám všem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ste vážne skvelí! Za tak krátku chvíľu celý preklad... tak to si zaslúži rešpekt! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také velice děkuji za překlad a mám otázku když vyjde třetí sezona také ji budete překladat?

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za titulky, nyní si můžu nerušeně užít nejen děj ale i podstatu samotného děje =D ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Klobouk dolů, zvládli jste to opravdu rychle.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě to nejde stáhnout přes ten Google Driver :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud máš Win8 tak ti nejspíš vyskočí okno kde klikneš na zelený text vlevo a pak klikneš na tlačítko které se ti zobrazí.

      Vymazat
  9. Tahle epizoda to skvěle vyvrcholila a podle mě udělala z druhý sezóny povedenější hru než byl první díl!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Mockrát děkuju za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  11. nedaří se mi to narvat do steam verze.. nějakej návod nebo postup, mám za to že to dělám dobře (u jiných her mi to takhle fungovalo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o to, jak postupuješ. Zkus si překlad nainstalovat někam do složky na ploše a potom tu nově vytvořenou Pack složku odtud jenom nakopíruj do Steam adresáře s nainstalovanou hrou (Steam\SteamApps\common\The Walking Dead Season Two).

      Vymazat
  12. Díky za překlad.
    Teď ke hře - Skončil jsem tak, jak jsem se skončit snažil. Pro mně důležitá vedlejší postava přežila, pomohla mi, nezklamala mě. Jen to další rozhodování bylo těžké, jelikož jsem ji musel opustit pro dobro svoje a nejen svoje. Těžké když ji celou hru následujete. Zajímavé, že dle procent se takto rozhodlo pouze 13% hráčů, ale já tohoto rozhodnutí nelituji. Jen bych byl rád za větší happy end. Ale to už nešlo.

    OdpovědětVymazat
  13. Super epizoda a také super překlad moc dík a posílám nějakou tu korunku za vaši práci.

    OdpovědětVymazat
  14. díky moc za překlad poslední epizody,chci se zeptat jestli vyjde i season 3 bylo by to prima hraje vazne super diky za odpověď :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme rádi, že se překlad líbí. Třetí řada byla ohlášená, takže (někdy) vyjde.

      Vymazat
  15. Plánujete překlad hry Firewatch (od tvůrců TWD)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Firewatch dělá až na pár výjimek úplně jiná vývojářská skupina a ne, překlad neplánujeme.

      Vymazat
  16. Plánujete aj preklad na TWD Season 3 ?

    OdpovědětVymazat
  17. Super, děkujeme za překlad.

    OdpovědětVymazat