5. 3. 2014

Druhá epizoda vyšla...

... a tím pádem započal její překlad. Nedokážeme však odhadnout, jak dlouho nám počeštění potrvá, protože času je oproti době strávené u první epizody o něco méně.

15 komentářů:

  1. Nevadí hlaně, že jste se do toho pustily díky hoši :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak druhá epizoda je na světě. :D už ji mám zahranou, ale moc se těším na to až si to zahraji v češtině. :) Díky moc lidi, že tuhle suprovou hru překládáte. :) A je jedno, jak dlouho to potrvá :) hlavně, že bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nějaká možnost s výpomocí překladu? :) Třeba bych rád přiložil ruku k dílu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne. Už máme svoje vlastní způsoby práce a překladu a další člověk by nám spíš ještě práci přidal (nechci, aby to znělo nějak povýšeně nebo uštěpačně, to rozhodně ne). Třeba pro mě by to byla další korektura navíc, i když papírově by textu ubylo.

      Vymazat
    2. Jasně, v pohodě, takovou odpověď jsem tak nějak očekával :)

      Vymazat
  4. Jste skvělí, díky moc za dokonale odvedenou práci. Lidí jako vy je si třeba vážit.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky děkuji za vaši práci. Sám jsem pár překladů seriálů dělal takže vím co to obnáší alespoň v malém měřítku a to nejmenší co člověk může je poděkovat a trpělivě čekat...

    OdpovědětVymazat
  6. Super už sa moc teším :)

    OdpovědětVymazat
  7. jak jste daleko s tím překladem? na jak dlouho to vidíte? dny, týdny měsíce? zvažuju, že si to dám v angličtině, protože to čekání mě zničí :) jinak díky ... super že to někdo vůbec překládá ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš snad, že bysme se sami chtěli s překladem pro jednu epizodu crcat zvlášť dlouho? Vydrž a uvidíš :)

      Vymazat
  8. weeeeeeena: Nechápu jak jsi to vydržel/a :D já už to mám v angličtině zahrané asi sedmkrát :D a to ani anglicky příliš neumím :D

    Ah kéž by to vydali všechno najednou jako hotovou hru :P takhle na epizody je to děsné mučení :) Je strašně málo kvalitních her :)

    OdpovědětVymazat
  9. už nech je čeština odvas je najlepšia :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. A neboj, bude dřív, než si myslíš :).

      Vymazat
  10. proč ted když jdu na cz titulky pro The Walking Dead Two 2 epizodu 2 mi nejde stáhnout google mi to hodí do chyby ??

    OdpovědětVymazat